Subject: Elektriprojekti kooskõlastus, IP4387
From: "Rait Valgma" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Sun, 29 Sep 2024 23:43:51 +0300

Tere

Edastan kooskõlastamiseks elektriprojekti. TA-d puudutavad kinnistud:
72703:002:0073
11116 Kanama-Jõgisoo tee

72703:002:0079
4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee L11

71801:003:1098
11345 Rahula-Saku tee

71801:001:2106
4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee L12

71801:003:0218
11343 Kanama tee

Projektlahenduse keerukuse tõttu IKÕ plaane hetkel ei edasta. Need võiks
paika saada, kui tehniline lahendus on paigas. Projektlalal on arvestatud
11345 maantee juures ka Roadplan projektiga, dwg-s ka binditud.

Õhuliini demontaažid, mis maantee 4 km 18.84 juures ristuvad planeeritava
bussipeatusega, on ka peale kantud. Kuna tegemist on mahukama projektiga,
siis enne põhjaliku tagasiside andmist palun küsimuste korral ka ühendust
võtta.

Lisapalve, mille sooviksin ka telefonitsi läbi rääkida, et kas oleks
võimalik 11116 maanteele projekteeritud kaablilõik eraldiseisvalt
kooskõlastada, kui on näha, et ülejäänud projekti osaga läheb kauem?

Infoks veel, et varasemalt oli kooskõlastus TA-ga pooleli. Sellega tegeles
Ave Talli, aga projektlahendus vahepeal seisis.

Parimat
Rait Valgma
Projekteerija

Stromtec OÜ
+372 5855 9845
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.